sobota, 4 czerwca 2016

Podsumowanie akcji zapurzczania Włosów.




Ten czas akcji zapuszczania tak szybko zleciał, nawet nie wiem kiedy. W każdym bądź razie cieszę się że wzięłam udział w akcji "Zapuśćmy się na wiosnę". Dzięki niej i swojej wytrwałości przybyło mi kilka cm więcej z czego prze ogromnie się cieszę :-)
Dodam jeszcze, że przed rozpoczęciem całej akcji, mierzyłam pasemko grzywki, które wtedy wynosiło 19 cm. Nie ścinałam jej przez cały czas trwania akcji, bo na niej najbardziej zależało mi by urosła.



Podsumowanie każdego miesiąca.




    Wyżej przestawiam Wam długość moich włosów od jakich zaczynałam przygodę zapuszczania w lutym i grzywkę, która była mierzona. To właśnie na jej zapuszczeniu zależało mi najbardziej.

     W lutym piłam samą herbatę z pokrywy. Chciałam sprawdzić jak bardzo urosną mi włosy dzięki samej herbacie. Urosły aż 2 cm! Pojawiły się do tego małe włoski.


     Na początku marca, Wybrałam się do koleżanki na ścięcie włosów, co widać na zdjęciu powyżej. Obcięta została tylko długość. Poleciało z 3 cm. Grzywka została nie tknięta. Do świąt nadal raczyłam się napojem z pokrzywy, próbowałam co 2 mycie wcierać olej rycynowy następnie Jantar, lecz nabawiłam się tylko wysypu łupieżu. Włosy urosły 1,5 cm.

 
     Kwiecień przez pierwsze 2 tygodnie spędziłam w łóżku. Ciągle na antybiotykach. Wykonywałam peeling kawowy 3 razy. A że myłam włosy co 3/4 dni, bo nie przeszkadzały mi przetłuszczone włosy w leżeniu w łóżku, olejowałam skalp i nakładałam glutka na skórę głowy. Wywar z kawy służył mi jako płukanka i wcierka. Nadal piłam herbatę pokrzywową. Grzywka w kwietniu urosła 2 cm :)

   Maj. Wykonywałam masaż skóry głowy a ponad to zrezygnowałam z herbaty pokrzywowej. Daje mi super efekty, do tego cera lepiej wyglądała. Ale przy piciu herbaty przypominało mi się leżenie w łóżku z kubkiem w ręce i branie antybiotyków. Dałam odpocząć mojej głowie od herbaty. Zaczęłam stosować suplement diety Wellness od Oriflame.

    Kompleks odżywczy do włosów i paznokci- suplement diety. Kompleks odżywczy do włosów i paznokci to suplement diety zawierający podstawowe aminokwasy i inne składniki odżywcze. Stosować przez 3 miesiące i powtórzyć w razie potrzeby. Sposób użycia: 2 tabletki dziennie. Liczba tabletek w opakowaniu - 42.
    Suplement przeznaczony jest do stosowania przez 21 dni. Ja jednak biorę nie 2 a jedną tabletkę dziennie. Stosowałam przez cały maj i troszkę mi ich jeszcze zostało na czerwiec.

    W maju również wcierałam Jantar lecz z marnym skutkiem, nie byłam co do tego systematyczna. Branie antybiotyków również dało się we znaki, mocno zaczęły wypadać mi włosy w maju.
W poprzednim miesiącu włosy urosły 1.5 cm.


Podsumowując:

Grzywka urosła aż 7 cm! Nie mogę w to uwierzyć. Cała długość mogę ocenić że urosła od lutego 7-3 cm krzywego podcięcia do maja daje nam 4 cm. Mierzyłam również objętość kucyka. Mimo tak ogromnego wypadanie włosów w maju objętość na pewno ucierpiała. W lutym wynosiła 9 cm i w czerwcu nadal 9, nie zmieniło się nic pod tym względem :)


























Czy jestem zadowolona? Tak i to bardzo! Włosy nadal będę zapuszczać. Ja nadal będę zapuszczeć swoje włoski do stycznia ( studniówka narzeczonego ). Nauczyłam się większego zaangażowania w walce dzięki Ewie. Bo wszystko zaczęło się przez akcję Zapuszczania włosów na wiosnę :) Dziękuję Ewuś, że mogłam wziąć udział w tak wspaniałej akcji! Jestem dumna z każdego milimetra wyhodowanych włosków i z tego co udało mi się osiągnąć. Nie mogę też zapomnieć o bejbikach, których mam pełno i gdy tylko chce związać włosy, powstaje mi aureolka w koło głowy :D


A jak Wasze zapuszczanie włosów? Brałyście udział w zapuszczaniu włosów z Ewą? :)

Buziaki.

8 komentarzy:

  1. Dwa cm na miesiąc to calkiem dobry wynik :-) mi udalo sie przyspieszyć porost tylko do 1,5 cm miesiecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę ! MI grzywka wolniej rośnie a też walczę z jej zapuszczaniem :D

    OdpowiedzUsuń
  3. wow, piękne, lśniące i długie włosy

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tak bardzo teraz chcę zapuścić włosy, przynajmniej z 10 cm :) Coś czuję, że biorę się za tą herbatkę z pokrzywy :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  5. wyglądają ślicznie;) ja właśnie sporo obcięłam... a już udało mi się osiągnąć całkiem niezłą długość ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Serdecznie gratuluje Kochana przyrostu, super wynik :)))! To ja dziekuje Ci za udzial :*** Po powrocie z urlopu, siadam wreszcie do dokonczenia podsumowania ;) Pozdrawiam serdecznie :)!

    OdpowiedzUsuń
  7. 33 year-old Graphic Designer Garwood Pedracci, hailing from Rimouski enjoys watching movies like Demons 2 (Dèmoni 2... l'incubo ritorna) and Yo-yoing. Took a trip to Humayun's Tomb and drives a Sebring. sprawdz te strone

    OdpowiedzUsuń