piątek, 14 października 2016

UBER - co to takiego?






Dzisiaj przygotowałam jeden z bardziej luźniejszych wpisów :)




      Nie wiem czy miałyście okazję jechać dzięki aplikacji Uber, ale ja tak, będąc na wycieczce poza moim kochanym Rzeszowem. 

     


Uber 

       to nic innego jak nowy rodzaj “taksówek”. To co wyróżnia go spośród innych korporacji na rynku, to prywatny kierowca z samochodem nie starszym niż 10 lat, możliwość bezgotówkowych płatności i przede wszystkim mocno konkurencyjne (niskie) ceny za przejazd, który zamawiamy za pomocą specjalnej aplikacji. Dostępna jest ona na większość smartfonów (AppleAndroid i Windows).  

       Zamawiając przejazd zaznaczamy na mapie miejsce odbioru (może to zrobić za nas automatyczna lokalizacja GPS klikając w “przejdź do pinezki”). System kalkuluje czas przyjazdu kierowcy oraz podając miejsce docelowe podróży wylicza nam orientacyjną cenę za przejazd. Do dyspozycji mamy także podgląd na żywo, w którym miejscu znajduje się nasz kierowca oraz jego zdjęcie, numer rejestracyjny i markę samochodu. Za trzaśnięcie drzwiami w Uberze zapłacimy 5 PLN, a nie 8 PLN jak w przypadku innych przewoźników. Każdy kilometr wyniesie nas 1,40 PLN oraz 0,25 PLN za minute przejazdu. Uważam, że jest to świetna alternatywa dla zwykłych taksówek. Uber dostępny jest w ponad 200 miastach w 44 krajach – od 2014 roku także w Polsce – Warszawa, Kraków i Trójmiasto.






  Kod na darmowy przejazd 

Udało mi się załapać do testowania Ubera dzięki stronie Testmetoo. Dlatego mam dla Was darmowy przejazd używając aplikacji w wysokości 50 zł na pierwszy przejazd. 


 KOD PROMOCYJNY TO: TESTMETOO
Wpisz go w zakładce "Promocje" w aplikacji UBER.

Oto lista Twoich kolejnych kroków, aby zrealizować bezpłatny przejazd:

1. Pobierz aplikację UBER na swój telefon:
2. Zainstaluj aplikację zgodnie z instrukcją instalacji.
3.Wprowadź kod promocyjny TESTMETOO w zakładce “Promocje” w aplikacji UBER.
4. Zrealizuj przejazd o wartości do 50 zł na terenie jednego z wymienionych poniżej miast.
Przejazd może się odbyć wyłącznie w obrębie następujących miast: Warszawa, Trójmiasto (Gdańsk, Gdynia, Sopot), Kraków, Poznań, Wrocław, Łódź, GOP- Górnośląski Okręg Przemysłowy (Katowice, Tychy, Zabrze, Gliwice, Sosnowiec, Bytom, Rybnik, Chorzów, Ruda Śląska)  .
5. Jeśli chcesz ocenić aplikację UBER możesz zarejestrować się na stronie TestMeToo.com i zapisać się do testu Uber by móc ocenić funkcjonalność aplikacji i podzielić się relacją z testu ze znajomymi.
6. Możesz również wysyłać kod do znajomych, aby i oni skorzystali z darmowego przejazdu.
Ważna informacja:  Aplikacja UBER może prawidłowo działać dopiero po wprowadzeniu numeru Twojej karty płatniczej. W trakcie realizacji kuponu TESTMETOO, czyli darmowego pierwszego przejazdu do 50 zł nie będą pobrane żadne środki z Twojego konta. Udział w teście jest dla Ciebie całkowicie BEZPŁATNY.




       Chciałabym również poprosić Was o poklikanie w link do mojej opinii na temat testowanego Ubera tutaj , natomiast tutaj jest opinia na temat testowanej karmy dla mojego kotka. A to wszystko dzięki stronie TESTMETOO :)






 Korzystaliście z Ubera? :)

Buziaki

8 komentarzy:

  1. Fajna sprawa, może spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Już tyle o tym słyszałam. Muszę wreszcie wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie chciałam testować tej aplikacji

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety w moim mieście nie jest dostępny, nie wiedziałam że jest w Krakowie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna sprawa, korzystałam z Ubera w Londynie :)
    pozdrawiam, mikrouszkodzeniaa.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie tylko te trzy miasta w Polsce i nie byłabym pozytywnie nastawiona do takich organizacji - z jednego prostego względu. Początkowo są mega tanie ale obejmując monopol dyktują warunki cenowe gorsze od zwykłych taksówek. Dodałam do obserwowanych! melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Oglądam YT , wszyscy vlogerzy jeżdżą uberami, ja mieszkam na wsi więc odpada. Na szczęście mam własne auto.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też posiadam własne auto ale czasem, jeśli gdzieś dalej chcemy wyjechać, zrobić sobie wycieczkę i nie mamy swojego samochodu to zamiast taksówki możemy pojechać uberem. Tak zrobiłam i ja :-)

      Usuń