niedziela, 23 października 2016

Niedziela dla włosów 19





           Dzisiaj się strasznie dużo nie napracowałam ale o tym niżej.





    Postawiłam na powyższy minimalizm. Najpierw umyłam swoje włosy szamponem do włosów wypadających z Yves Rocher, osuszyłam je i nałożyłam rosyjski balsam na 10 - 15 minut nie pamiętam dokładnie. Zmyłam balsam i gdy odsączyłam włosy z nadmiaru wody nałożyłam odżywkę z Isana z aloesem w wielkości orzecha laskowego na włosy i nie zmywałam. Włosy same wyschły a ja poszłam spać z rozpuszczonymi suchymi włosami. 




       Rano gdy wstałam nałożyłam na nie jeszcze olejek z biedronki. Wiem że powinnam to zrobić przed spaniem ale jakoś mi się nie chciało. Włosy rozczesałam. 






    Nie sugerujcie się tym, że z jednej strony włosy są dłuższe a z drugiej krótsze. Jakoś tak mi się po prostu układają. 


   A jakie osiągnęłam efekty?

Włosy są sztywne ale miękkie i puszyste ( nie spuszone ). Ładnie się układają i pięknie błyszczą. Na zdjęciu może tego nie widać ale ja jestem mega zadowolona i widzę blask cały czas :) Jestem zadowolona z tej minimalistycznej pielęgnacji. Chciałam sprawdzić jak spisze się inny rosyjski balsam N4 i odżywka Isana dana na mokre włosy której nie spłukałam. Pielęgnacja spisała się na 5+ :)



Miłej i pięknej niedzieli,

Buziaki :*

16 komentarzy:

  1. Piękne masz włosy:)
    Ja też ostatnio często stawiam na minimalizm, który okazuje się strzałem w 10!
    Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyglądają :D Dzisiaj użyję tej samej odżywki z Isany :D Bez spłukiwania ostatnio mi odżywki sprawują się lepiej niż jak je spłukiwałam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja właśnie postanowiłam nie płukać włosów nakładając odżywke Isana i bardzo dobrze zrobiłam :-)

      Usuń
  3. muszę kupić ten rosyjski balsam, uwielbiam tę firmę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne masz włosy :) Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale ślicznie... Jeśli piszesz, że na zdjęciu nie widać blasku, to ciekawe jak wspaniale wygląda w rzeczywistości :O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-* nie mam super aparatu, każde zdjęcie robiłam telefonem. Chodź zawsze staram się jak mogę, nie dam rady wszystkiego idealnie uchwycić. Dlatego też fajnie było by gdybyście moje włosy mogły zobaczyć i pomacać na żywo :-)

      Usuń
  6. Śliczne, zdrowe włosy ;)
    Obserwuje i zapraszam do siebie : http://kobiecomania.blogspot.com
    ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne masz włosy. Ja się ciągle nie mogę zabrać za moje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-* myślę że jak spróbujesz zadbać o włosy i zobaczysz efekty to będziesz miała pałera do pracy nad nimi :-)

      Usuń
  8. Zazdroszczę tak pięknych włosów :) Ja z serii rosyjskiej stosowałam szampon na łopianowym propolisie i byłam z niego bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-* nie miałam jeszcze szamponów z tej serii bo dopiero zaczynam przygodę z rosyjskimi kosmetykami :-)

      Usuń
  9. Brzmi super, muszę wypróbować sposób z odżywianem balsamem i nie spłukiwaniem odżywki choć znając życie moje włosy pewnie brzydko obciąży :<

    OdpowiedzUsuń