czwartek, 29 września 2016

Dawka włosowych inspiracji



           Gdy miałam gorszy dzień dla włosów i nie wiedziałam kompletnie co z nimi zrobić, zaczęłam oglądać zdjęcia włosów innych dziewcząt. Najbardziej podobały mi się włosy z reklam albo te oglądane na innych blogach.

     Dodawało mi to wtedy jakiegoś zapału do pracy, więcej wytrwałości i wiedziałam, że chodź teraz nie widzę efektów, to za jakiś czas zauważę jak piękne mam włosy :)





           Dla mnie podczas złych dni, ważniejsze było, aby skryć jakoś moje niesforne włosy pod danym upięciem. Dlatego też szukałam fryzury krok po kroku. Może któreś i Wam uda się stworzyć na swoich włosach :)













   Mam nadzieję, że któraś z moich propozycji się Wam spodoba.

Buziaki

3 komentarze:

  1. chciałabym mieć tak piekne włosy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również :-) myślę że dzięki pielęgnacji i upływu czasu, będziemy mieć takie włosy jakie tylko chcemy :-)

      Usuń
  2. Fajne pomysły na fryzurki :-) :-)

    OdpowiedzUsuń