niedziela, 25 września 2016

Niedziela dla włosów 17




      Moja niedziela zaczęła się od nałożenia na całą długość oleju z prażonych nasion sezamu. Trzymałam około godzinę i zmyłam rossmanowym szamponem dla dzieci ułatwiającym rozczesywanie. Bardzo męczę się z tym szamponem. Co prawda włosy nie są poplątane podczas mycia i łatwo je rozczesać ale efekt końcowy to szybko przetłuszczona skóra głowy oraz dziwny film na włosach. 

    Po umyciu, odsączyłam włosy z nadmiaru wody i nałożyłam złotą odżywkę z Isana Oil Care. Trzymałam około 10 minut i zmyłam. Włosy znowu odsączyłam z nadmiaru wody i nałożyłam odżywkę bez spłukiwania z Joanna z miodem i cytryną. 


    Włosy wysuszyłam. Wcześniej nałożyłam puder sypki dla dzieci z rossmana aby chodź trochę przedłużyć ich świeżość. Następnego dnia po południu wyglądały jak na zdjęciu powyżej. Po nie przespanej całonocnej zabawie, pomimo okropnej mgły wyglądają na prawdę super. Są dociążone i takie gęste :)




       



  
Ponad to w piątek byłam u fryzjera. Poszło dość dużo włosów do ścięcia, bo jakie 5 cm. Myślałam na początku, że będę płakać po powrocie do domu. Jednak jestem ogromnie zadowolona z efektu cięcia. W końcu fryzjerka mnie wysłuchała i obcięła włosy na prosto! 

Wyżej włosy przed i po podcięciu :)
    


    Włosy odżyły, są obcięte i wyrównane po ostatnim niedanym i krzywym podcięciu mojej koleżanki. Myślę, że to była super decyzja o tak dużym skróceniu. Włosy się wyrównały, końce są bardzo zdrowe i takie ostre a do tego takie mega gęste :)


   Nadal zapuszczam włosy do stycznia, na studniówkę, jednak myślę, że te ścięte cm, szybko odrosną :)





Co myślicie o moich włosach i tak dużym cięciu?

Buziaki

12 komentarzy:

  1. piękne włosy, ciekawy pomysł z tym pudrem dziecięcym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Puder dziecięcy to moja alternatywa dla suchych szamponów :-)

      Usuń
  2. Piękne włosy <3 Ja na swoje aplikuję olej lniany który pokochały :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze nie próbowałam nakładać oleju lnianego na włosy :-)

      Usuń
  3. Przydałoby mi się zagęścić je troszeczkę optycznie :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi udało się to zrobić. Obcięłam włosy na równo, wszystkie pocieniowane również i mam równą grubą tafle :-)

      Usuń
  4. Włosy odrosną, trzeba je podcinać :-) a wyglądają ślicznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I nie ma co żałować straconych cm :-) dziękuję :-*

      Usuń
  5. świetnie wyglądają! dobrze zrobiło im podcięcie :)
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń