piątek, 19 sierpnia 2016

Wszystko, co trzeba wiedzieć o keratynowym prostowaniu włosów





         Zabieg keratynowego prostowania włosów marzy mi się już od dłuższego czasu. Szkoda mi jednak iść do salonu i płacić ponad 600 zł za taki zabieg przy mojej długości włosów.


       Przy pomocy koleżanki wykonam taki zabieg w domowym zaciszu. Do wykonania zabiegu użyjemy tego zestawu : ALFAPARF LIsse Design Keratin Therapy





            Keratynowy zabieg rozprostowujący do wszystkich rodzajów włosów. Gładkie, aksamitne, błyszczące i łatwo rozczesujące się włosy aż do 3 miesięcy. Bez formaldehydów. Niezawodny sposób na włosy z tednencją do puszenia się i skręcania. W pełni bezpieczny -  wszystkie produkty spelniają normy amerykańskie i międzynarodowe. Zastosowane preparaty nie zawierają parabenów.



           Linia Lisse Design Kreatin Therapy została opracowana tak, aby zagwarantować klientom gładkie, aksamitne, błyszczące i łatwe w rozczesywaniu włosy, dzięki innowacyjnej technologii opartej na keratynie. W 100% bezpieczna i zgodna z wymogami norm międzynarodowych i norm CE. Linia gwarantuje trwałe, utrzymanie się do 3 miesięcy rezultaty oraz zapobiega puszeniu się włosów.






W skład zestawu wchodzi:

- Deep Clasing Shampoo - szampon głęboko oczyszczający 40 ml
- Smoothing Fluid - płyn prostujący 100 ml
- Detangling Cream - krem ułatwiający rozczesywanie 40 ml   ( w moim zestawie kremu jednak nie było )
- Rehydrating Mask - maska nawilżająca 40 ml




Wykonanie zabiegu jest bardzo proste ale bardzo czasochłonne. Trzeba na wykonanie tego zabiegu przeznaczyć około 4 godziny.








Pielęgnacja włosów po zabiegu:


- Szampon bez sls , sles i soli  np. Baby dream

- Odżywki i maski bez silikonów  np. wygładzająca Isana, Gloria, Biovax bez silikonów

- Używanie kosmetyków bez alkoholu w składzie





Efekt:


    Ostatecznie rezultat zabiegu zależy od typu i gęstości włosów. Im grubsze i bardziej gęste włosy, tym trudniej poddają się wygładzeniu. Najlepszy efekt uzyskiwany jest na włosach bardzo puszących się.
   




Jak długo utrzymuje się efekt? 
 

  Od 3 - 5 miesięcy w zależności od rodzaju włosów, ilości zabiegów chemicznych wykonywanych po terapii. Również wpływ ma częstotliwość mycia włosów.



     Wpis ten powstał jako miejsce mojej wiedzy o tym zabiegu. Po wykonaniu keratynowego prostowania na pewno napiszę coś więcej w osobnym poście :) Ceny zestawu są różne. Ja swój zestaw kupiłam na Allegro za 85 zł.



     I teraz mam pytanie do Was kochani. Miałyście styczność z keratynowym prostowaniem włosów w domu? Chcę taki zabieg wykonać końcem sierpnia lub początkiem września. Jeśli macie dla mnie jakieś rady, chętnie poczytam.

Buziaki

13 komentarzy:

  1. Też wykorzystałam zestaw ALFAPARF LIsse Design Keratin Therapy, kupiłam go w jakimś sklepie internetowym za ok. 130 z. wiem, przepłaciłam ale zależało mi na pewnym źródle. Od razu wzięłam kolejne opakowanie bo bałam się że mi nie wystarczy, okazało się, że to wydajny produkt i nawet przy długich włosach wystarczy na dwa razy, efekt utrzymywał się 2 miesiące, ale nie używałam odpowiedniego szamponu ani maski . nie długo to powtórzę bo mam preparat

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za info, też się zastanawiam :D

      Usuń
    2. O super że zestaw jest tak wydajny! Właśnie zastanawiałam się czy kupić 1 czy odrazu 2 zestawy :-)

      Usuń
  2. what a great post :)
    have a nice weekend :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  3. Słyszałam o tym sposobie prostowania, jednak nie miałam z nim styczności.

    Dziękuję za odwiedziny,
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  4. Też kiedyś o tym myślałam, jednak lepiej czuję się w kręconych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super! Ja jednak chcę spróbować wyglądzić swoje włosy w inny sposób niż przy pomocy prostownicy :-)

      Usuń
  5. Tez kiedyś o nim myślałam i miałam ogromną chęć go wykonać :-) jednak cena wybila mi go z głowy :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prawdziwego zabiegu nie wykonywałam, ale robiłam taki zabieg od Marion, który miał się utrzymywać przez kilka myć ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiele czytałam o tym zabiegu jednak nie miałam jeszcze okazji go próbować na moich włosach. W domu się trochę boję to robić, bo jednak u fryzjera to trochę pewniej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się odważyłam i swój zabieg zrobię w domu. Myślę że będę zadowolona :-)

      Usuń
  8. Pierwszy raz o tym słyszę jednak na pewno powiem o tym koleżance która ma bardzo podobne włosy jak Pani w 4 rzędzie i bardzo ich nie lubi .

    OdpowiedzUsuń