środa, 17 sierpnia 2016

Nivea baby - delikatny szampon nadający połysk







Nivea baby - delikatny szampon nadający połysk

Szampon kupiłam w celu codziennego stosowania do mycia włosów delikatnym myjadłem. Jednak nie tylko w tym celu bardzo mi pomógł. 



Działanie:

 Dzięki formule wzbogaconej ekstraktem z kwiatu lipy pozostawia włosy miękkie w dotyku, nadając im zdrowy wygląd i jedwabisty połysk.



Bezpieczeństwo:

* pH przyjazne dla skóry
* nie zawiera parabenów, alkoholu, barwników i mydła
* produkt przebadany okulistycznie
* nie szczypie w oczy
* produkt powstał przy współpracy pediatrów i dermatologów
* bezpieczeństwo i skuteczność potwierdzone w badaniach klinicznych i dermatologicznych 
* od 1 miesiąca

Produkt posiada pozytywną opinię Instytutu Matki i Dziecka



Skład: 

* Aqua
* Decyl Glucoside - substancja powierzchniowo czynna
* Sodium Myreth Sulfate - substancja powierzchniowo czynna
* PEG - 200 Hydrogenated Glyceryl Palmate - substancja zmiękczająca
* PEG - 80 Sorbitan  - emulgator
* PEG - 90 Glyceryl Isostearate - substancja powierzchniowo czynna
* Disodium PEG 5 Lauryl Citrate Sulfosuccinate - emulgator
* Polyquaternium-10 - substancja zmniejszająca elektryzowanie się włosów, poprawia rozczesywalność
* Chamomilla Recutita - ekstrakt z rumianku o działaniu łagodzącym, przeciwzapalnym, antybakteryjnym
* Tilia Cordata Extract - wyciąg z lipy, przywraca skórze równowagę, koi 
* Bisabolol - skladnik olejku rumiankowego, działa łagodząco, przeciwzapalnie, kojąco
* Laureth - 2 - substancja powierzchniowo czynna
* Citric Acid - substancja pochodzenia roślinnego, konserwant, regulator kwasowości 
* Glycerin - substancja o właściwościach nawilżających
* Sodium Laureth Sulfate - detergent
* PEG - 40 Hydrogenated Castor Oil - emolient
* Sodium Benzoate - konserwant
* Parfum






Moja opinia:

    Szampon używałam do mycia włosów jak i twarzy. Dobrze oczyszcza twarz i zmywa resztki makijażu. Nie miałam uczucia napięcia skóry twarzy. Włosy natomiast musiałam myć podwójnie. Czułam że nie są odpowiednio oczyszczone.
Szampon nie plącze moich włosów. Dobrze się rozczesują. Są bardzo puszyste po jego użyciu i pięknie pachną. 
    Nie pieni się dobrze, przez co według mnie potrzeba większej ilości kosmetyku aby umyć moje niesforne włosy. Konsystencja kosmetyku jest gęsta.
    W dodatku przy kontakcie z oczami nie szczypał. Za to ogromny plus. Uwielbiam takie szampony :) 
    Piękna i delikatna szafa graficzna przykuwa swoją uwagę. Ponad to opakowanie jest przeźroczyste dzięki czemu widać ile płynu jest w środku.
    Zamknięcie i otwarcie opakowania jest ciężkie jeśli mamy mokre ręce.
    Otwór przez który wydostaje się płyn jest według mnie idealny. Często zdarza się, że przy niektórych opakowaniach otworki są tak duże, że wydostaje się za dużo danego kosmetyku.
   Pachnie delikatnie trochę kwiatami lipy.



Szampon kupiłam w promocji  Hebe jeszcze przed wakacjami. Kupiłam wtedy 2 szampony za około 10 zł za każdy. 





Używaliście tego szamponu? Jakie macie swoje opinie na jego temat?

Buziaki

12 komentarzy:

  1. kiedyś miałam jeden delikatny szampon dla dzieci i byłam z niego zadowolona, nie wiem czemu wróciłam do zwykłych dla dorosłych

    OdpowiedzUsuń
  2. Oglądałam go kilka razy, ale jeszcze się nie skusiłam..wydaje mi się, że jest taki malutki i mało wydajny. Czy plącze włosy? pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej zapomniałam o tym dopisać :D Moich nie plącze ale czytałam różne recenzje tego szamponu i dziewczyny właśnie pisały, że plącze :)

      Usuń
  3. Nie używałam tego szamponu, fajnie że spisuje się też przy twarzy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy wyjeździe na weekend szybko się pakowałam. Zapomniałam myjadła do twarzy. Dlatego wtedy wypróbowałam ten szampon. Spisał się perfekcyjnie. Spróbuj sama bo warto :-)

      Usuń
  4. Nie używałam :-) ale może spróbuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja lubię szampon z bambino jest naprawdę bardzo fajny, spróbuj a może akurat Ci podpasuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Używałam go w dzieciństwie. Nie przepadałam za nim jakoś szczególnie z powodu chemicznego i ostrego zapachu. Mój nos źle na ten szampon reagował. Może kiedyś spróbuję i ten szampon :-)

      Usuń
  6. Jestem zaskoczona że nie plącze włosów :-) w moim przypadku wszystkie dziecięce szampony tworzą tragiczny kołtun :-)

    Kochana mogę Cie prosic o kliknięcie w dwa linki w tym poście? ?
    http://szmaragdowy-deszcz.blogspot.com/2016/08/stripes-and-jeans.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie plączą włosy szampony dziecięce z rossmana :-)

      Poklikane :*

      Usuń