wtorek, 19 lipca 2016

Remont potrzebny nie tylko w domu ale i na blogu




Remont mojego domu idzie pełną parą. Dzisiaj jednak nie o tym. 
     Mam do Was ogromną prośbę. Przydał by się porządny remont mojego bloga. Na pewno jest wieje rzeczy jakie chcę tutaj zmienić. Musicie mi jednak pomoc. 
        Mianowicie napiszcie szczerze co byście same poprawiły w wyglądzie, co zmieniły lub całkiem wyeliminowały lub dodały.

Każda rada jest dla mnie bardzo ważna :-)

Jeśli znacie jakieś fajne strony z darmowymi szablonami na bloga i możecie mi podesłać, była bym Wam bardzo wdzięczna.

Z góry dziękuję! Trzymajcie się, 
Buziaki.

5 komentarzy:

  1. Ja zawsze takie zmiany zaczynam od zmiany szablonu i kolorystyki :-) i oczywiscie zdjecia w nagłówku :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na poszerzyłabym bloga i zmieniła gadżety/ich nazwy :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  3. mniejsze marginesy, a większa przestrzeń dla tekstu. powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak remont to inne kolory i inny szablon, powiększyłabym także powierzchnię czytelniczą :-)

    OdpowiedzUsuń