czwartek, 28 lipca 2016

Piękny prezent na nowy początek



       Otrzymałam piękny prezent w postaci pomocy przy nowym wyglądzie bloga. Pierwszy krok w stronę lepszego życia :) 
    Wpadajcie i oceniajcie moje i przyjaciółki wzmagania. Piszcie co Wam się podoba na moim blogu a co nie. Bądźcie szczere, nie boję się krytyki. Jeśli byście coś zmieniły, również dajcie o tym znać w komentarzach.

   Ja osobiście jestem bardzo zadowolona. Nowy wygląd na blogu daje mi dużo więcej siły i satysfakcji w prowadzeniu tego miejsca. Chodź nie mam ostatnio zbyt wiele czasu ponieważ pracuję, mam teraz 3 zmianę i śpię prawie cały dzień, znalazłam coś czasu żeby razem z przyjaciółką poprawić wygląd. 

  Pomogła mi więc z całym szablonem, doradziła a przy tym bardzo pomogła za co serdecznie dziękuję :) W wolnych chwilach zastanowię się jeszcze nad nowym nagłówkiem strony.

Mam nadzieję, że nowy wygląd bloga spodoba się Wam tak bardzo jak i mi :)
Buziaki

9 komentarzy:

  1. Szablon wygląda bardzo ładnie. Tak przejrzyście :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie teraz wygląda, jest tak jaśniej :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na rozjaśnieniu zależało mi najbardziej :)
    Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z nowym wyglądem bloga jest zawsze lepiej

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie zmiany są potrzebne nie tylko dla bloga ale i dla dobrego samopoczucia :-) :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo świeży wygląd jest teraz! :)

    OdpowiedzUsuń