wtorek, 31 maja 2016

Maj na zakupach.



      Dziś ostatni dzień maja. I chodź postanowiłam, że w maju nic sobie nie kupię, to w ostatnich dniach postanowiłam zaszaleć :D Przedstawiam Wam moje nowości, które będę używać 1 raz, jak i stare pewniaki :)


Kosmetyki :


Może zacznijmy od Kallosa Kreatin, którego chciałam od bardzo dawna. Zobaczyłam promocję w Hebe i kupiłam maskę za 9.99 zł :) Pierwszy raz w moich rękach :)


Żel ze świetlikiem lekarskim i herbatą. Szukam jakiegoś kremu pod oczy, dzięki któremu pozbędę się worków pod oczami z niewyspania i opuchlizny. Zaczynam od tych najtańszych. Upatrzyłam sobie go w Hebe za 6.99 zł :)


  

Dzisiejszym moim łupem są 2 delikatne szampony nadające połysk dla dzieci z NIVEA. Kupiłam je w Hebe w promocji 1+1 (50% taniej) tylko z kartą Hebe z okazji dnia dziecka. A że takową kartę posiadam, oba szampony kupiłam za jakie 11.25 zł :) Od dawna chciałam ten szampon przetestować na swoich włosach i akurat nadarzyła mi się okazja :)



Kupiłam będąc w biedronce, arganowe serum do włosów za 4.99 zł. Już raz miałam ten olejek / serum i wypadło całkiem dobrze. Postanowiłam zakupić kolejny raz :)


Emulsja do twarzy z olejkiem z drzewa herbacianego. Zamówiłam z Oriflame. Lubię niektóre ich kosmetyki a tą emulsję dostałam w prezencie i bardzo mi się spodobała. Jest to moje kolejne opakowanie za 9.99 zł :)

Akcesoria :


Jeśli jesteśmy przy firmie Oriflame, zamówiłam również naszyjnik Zoe w cenie 24.99 zł. Będzie idealny do mojej błękitnej sukienki :)


W biedronce upatrzyłam sobie również matę do ćwiczeń w cenie 18 zł. Teraz jeszcze bardziej motywuje mnie do ćwiczeń w domu a szczególnie na świeżym powietrzu :)

W parę dni wydałam około 90 zł. Portfel zrobił się o wiele lżejszy :( Ale nie żałuję swoich zakupów, jestem z nich w 1000 % zadowolona :)


Ps. ponadto kupiłam sobie w SH czarną koronkową sukienkę z Bershka za 3 zł ! Tutaj najbardziej zaszalałam :D Jeśli jesteście ciekawe sukienki, mogłabym zrobić jutro zdjęcia przy lepszej pogodzie :) 


Miałyście któreś z kosmetyków zakupionych przeze mnie w ostatnim czasie? 

Buziaki

12 komentarzy:

  1. Bardzo ładny ten naszyjnik. Lubię taki styl.

    OdpowiedzUsuń
  2. O! Właśnie! Muszę kupić jakiś szampon do włosów dla dzieci :) Dawno żadnego nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Korzystaj z promocji w Hebe z okazji dnia dziecka :-)

      Usuń
  3. Sama Kallosa muszę kupić, ale najpierw chce zużyć maskę, którą mam w domu. Nie lubię, jak mi kilkanaście kosmetyków zalega na półce.
    drewniany-most.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Maska Keratin jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kallos jest super :D Jak pójdę do Hebe to pewnie znowu wrócę z kolejnym chociaż mam 5 w zapasie :D Eh włosomaniactwo. Żel-krem pod oczy mam tylko tą wersję niebieską i jest najlepszym jaki do tej pory miałam. Do tego starcza na naprawdę długo !

    OdpowiedzUsuń
  6. Musze pomyśleć nad swoją listą zakupów ;)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  7. Kallos Keratin był moją pierwszą maską z Kallosa :) działanie ma średnie ale kusi na kupno kolejnych masek :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To już moja 3 maska Kallos do włosów. Po pierwszym użyciu Kreatin jestem zadowolona. Moim zdaniem najlepszy Kallos to ten mleczny :-)

      Usuń
  8. Jestem fanką świetlików floslek, nie odmładzają ale przy alergii wyciągnięte z lodówki, przyjemnie chłodzą, koją i nawilżają. Kallosy też lubię, fajne zakupy

    OdpowiedzUsuń