wtorek, 8 marca 2016

Niedziela dla włosów 12

 

Witajcie





Opóźniony wpis o niedzielnej pielęgnacji włosów ale jest :)

Najpierw w skórę głowy wtarłam olejek rycynowy ( będę tak go wcierać co drugie mycie przez cały marzec w ramach akcji zapuszczania włosów ) .  Długość zmoczyłam wodą i nałożyłam olejek z prażonych nasion sezamu. Trzymałam dobre 1.5 godziny pod czepkiem i założyłam na długość odżywkę z Garniera Goodbay Damage. Trzymałam z 30 minut i umyłam wszystko rossmanowskim szamponem Jeden Tag z Isana Med. Na koniec w odciśnięte włosy dałam Odżywkę do włosów brązowych Isana Professional na 15 minut. Wszystko wypłukałam i dałam odżywkę z Joanna z miodem i cytryną aby włosy się nie elektryzowały.





Na noc włosy zwinęłam w koczka ślimaczka. Rano włosy były bardzo miękkie, sprężyste i błyszczące. Wysychały same ale jak je wiązałam wieczorem, niektóre pasma były lekko wilgotne. To jedno pasmo widoczne jest szczególnie po prawej stronie na zdjęciu. Włosy są tam lekko spuszone i mniej pofalowane. Taką właśnie fryzurę noszę na co dzień :)

  Jestem zadowolona z tej pielęgnacji. I chodź zdjęcie było robione w dzień, wiatr nie sprzyjał mojemu fotografowi to i tak udało się uzyskać kawałek ich piękna :)


A jak Wasza niedziela? Udała się? :)



Pozdrawiam Was cieplutko,
  Buziaki.

Ps.  Wszystkiego dobrego z okazji Dnia Kobiet Kochane :*

5 komentarzy:

  1. Masz piękne włoski ;-) ;-) podoba mi sie kolor :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę więcej czasu poświęcić swoim włosom, teraz jak są długie to są problemowe. Super są te fale :-)

    OdpowiedzUsuń