środa, 30 marca 2016

Jak przyśpieszam porost włosów?



   Przyśpieszanie porostu włosów jest od dłuższego czasu "na topie". Sama biorę akcję w włosowym wydarzeniu i wraz z innymi je zapuszczam.
   Napiszę Wam sposoby jakimi ja przyśpieszam porost swoich włosów :)


Gdy jeszcze nie byłam włosomaniaczką, interesowałam się włosami. Myślałam czy nie da się czegoś zrobić żeby szybciej rosły. Zamiast szukać czegoś na internecie sama myślałam co mogłabym nałożyć na włosy.

  Pierwsze co przyszło mi na myśl była kawa. Myślę sobie, że skoro lekko farbuje inne rzeczy czy tkaniny może i pomoże moim włosom, ponieważ chciałam aby lekko przyciemniały. Zalewałam fusy z kawy do połowy gorącą wodą a gdy się zaparzyły, napar oddzielałam od reszty i moczyłam całe włosy. Fusy zaś służyły jako peeling do skóry głowy. Nie stosowałam nic poza samą kawą i naparem. Wiązałam włosy, wkładałam pod czepek foliowy a na to ręcznik. Chodziłam z tym czymś na głowie ile chciałam :D Robiłam tak raz na 2 tygodnie a czasem i częściej.
   Włosy pięknie pachniały. Uwielbiam zapach kawy :)  Zrobiły się miękkie i nabrały lekkiego odcienia brązu. A przyrost? Włosy urosły ponad 2 cm :)


 Znalazłam przepis na miksturę w internecie na "magiczne" przyśpieszenie włosów. Dawałam do miseczki całe jajko lub samo żółtko, do tego łyżeczkę cukru i łyżkę musztardy. Wszystko mieszałam ze sobą i nakładałam na skórę głosy co 2 dzień. Pisało żeby nakładać codziennie ale musztarda tak mi śmierdziała że ciężko było wytrzymać. Miksturę trzymałam 30 minut i zmywałam. Po miesiącu stosowania pojawiły się krosteczki które swędziały. Wtedy zaprzestałam używać tej czarodziejskiej mikstury. Mierzyłam wtedy długość grzywki, tata mi ją krzywo obciął więc musiałam jakoś zapuścić :D Urosła około 3,5 cm! To chyba jakiś sukces! Natomiast więcej razy na dłuższą metę nie używałam tej mikstury, zamiast krosteczek pojawiał się łupież.


  Robiłam maseczki z drożdży. Dodawałam do głównego składnika cukier lub miód i jakąś odżywkę do włosów lub naturalny jogurt. Zależy co miałam pod ręką. Na drożdże skóra głowy nie reagowała tak super jak w po przedniejszych wynalazkach. Może dlatego, że nie stosowałam regularnie maseczki. Próbowałam pić drożdże ale skończyło się to źle dla mojego żołądka. Tak więc nie mogłam znieść zapachu drożdży i stosowałam tą maseczkę 1-2 razy w tygodniu. Przyrost wynosił prawie 2 cm.


  Słynna wcierka bursztynowa Jantar. Długo by o niej pisać. Pięknie pachnie męskimi perfumami i za to ją uwielbiam! Wcierałam namiętnie przez 2 miesiące przed myciem, ponieważ inaczej szybko przetłuszczała moje włosy. Przyrostu nie zanotowałam żadnego. Ponieważ bez żadnych przyśpieszaczy moje włosy rosną około 1,5 cm na miesiąc. Jednak poradziła sobie idealnie z krosteczkami we włosach które myślę że były przyczyną trądziku.


  Olejek rycynowy. Daje ogromny wysyp małych włosków. Dzięki temu olejkowi zagęściłam swoje wtedy rzadkie piórka. Obecnie objętość kucyka wynosi 9 cm! Cieszę się z tego jak małe dziecko :) Olejek  starałam się wtedy wcierać w skórę głowy przed każdym myciem. Działał wtedy super mimo tego, że troszkę śmierdział :) Przyrost wynosił ponad 2 cm.


  Tak działałam od zewnątrz. Od wewnątrz stosowałam różnego rodzaju herbatki. Najlepsza okazała się pokrzywowa. Przyrost wynosił 2 cm.
  Ostatnio tak właśnie przyspieszam porost swoich włosów. Herbatkę mogę robić wszędzie. Czy na praktykach czy w domu lub u znajomych. Z różnych powodów tylko mam czas na herbatę.
  Próbowałam ostatnio również wcierek i olejku rycynowego ale przyniósł mi on tylko łupież i teraz z nim walczę.


Przekonałam się, że internetowe cud mikstury nie zawsze przynoszą oczekiwane efekty :)


A jakie są Wasze sprawdzone metody na przyśpieszanie porostu włosów? :)
  Buziaki.

3 komentarze:

  1. Nigdy nie próbowałam takich sposobów. Może spróbuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Także nigdy nie miałam do czynienia z takimi trikami, ale może wypróbuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. moje włosy same z siebie rosną baardzo szybki, ale wcale mnie to nie cieszy bo co miesiąc muszę farbować co najmniej 3 cm odrost

    OdpowiedzUsuń