sobota, 27 lutego 2016

"Zapuśćmy Się Na Wiosnę"


Witajcie.







     Zanim postanowiłam wrócić do pisania na blogu, wzięłam udział w akcji Ewy "Zapuśćmy się na wiosnę". Więcej informacji znajdziecie na jej blogu:  http://www.wlosynaemigracji.eu/2016/01/zapuscmy-sie-na-wiosne-edycja-2016.html


  Akcja trwa od 1.02.16 do 1.06.16.  W tym czasie będę starała się walczyć o każdy cm przyrostu :)

Moje włosy 1 lutego wyglądały tak :



Włosy są w gorszym stanie, trochę wyprostowane, żebym wiedziała jaka jest ich długość. Do tego lekko zmierzwione i ledwo przeczesane szczotką z dzika, do tego światło z żarówki nie jest za ciekawe. 1 marca zrobię nowe zdjęcie. Postaram się, aby było w świetle dziennym. Wtedy lepiej widać ich ogólny stan i kolor.

Nie mierzyłam całej długości włosów, jedynie pasemko kontrolne z grzywki. Wynosiło wtedy 19 cm. Zdjęcia grzywki nie mam obecnie na komputerze ale przy podsumowaniu lutego zdjęcie się znajdzie a i dodam nowe żeby można było zobaczyć ile urosła :)

Dużych planów co do zapuszczania jeszcze nie mam. Nadal rozkminiam co mogło by dać dobry efekt na włosach. Na pewno nie zabraknie herbaty pokrzywowej, olejku rycynowego na skórę głowy,
dojdą na pewno jeszcze jakieś wcierki.
 
Po olejku rycynowym miałam mega wysyp nowych włosków więc na pewno go wykorzystam w akcji :)

Myślę jeszcze żeby w następnym tygodniu przyciąć lekko włosy maszynką elektryczną. Zobaczymy jak to wyjdzie :)




Słyszałyście o akcji Ewy? Bierzecie w niej udział?
Buziaki


2 komentarze:

  1. Słyszałam ale boję się, ze braknie mi czasu :( Wytrwałości:*
    Obs:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chwila dla włosów zawsze się znajdzie a czas i tak minie i będzie widać efekty :)

      Usuń