wtorek, 24 lutego 2015

Smutna wiadomość





Witajcie Kochani.



   Wiosna za pasem, zaczyna się robić coraz cieplej.
 Ja niestety będę musiała się z Wami pożegnać :(

Mój blog powstał szczególnie dlatego, by zapisywać gdzieś coś co robię dla włosów. Chciałam mieć swój własny dziennik :) Fajnie czuję się pisząc bloga. Jest to moja odskocznia od szkoły w której nie mam lekko, ponieważ osoby 18-letnie zachowują się jak małe dzieci ( nie obrażając maluchów ). Miałam dużo swoich problemów a blog miał być moim małym innym światem do którego zaglądam i wyłączam się na parę godzin.

  Ostatnie dni i tygodnie pokazały mi że mój mały świat potrzebuje trochę uwagi i czasu, którego mi brakuje. Nawet na feriach nie miałam jak pisać :(
  Szkoła, praca i pogarszający się stan zdrowia doprowadza że mam coraz mniej czasu dla siebie i mojego bloga :(

Długo nad tym wszystkim myślałam i doszłam do wniosku że lepiej jak zrezygnuję z bloga i pracy przez pewien czas. Nie obiecuję że wrócę do blogowania ale na pewno nie zrezygnuję z:

* Włosomaniactwa
* Nakręćmy się na Wiosnę Ewy ( Jeszcze dziś postaram się wysłać do Ciebie e-maila )
* Niedzielę dla włosów Ani
* Będę brała udział w Waszych akcjach, lecz nie na blogu.
* Odwiedzania Waszych blogów, może nie za często ale będę się pojawiała aby czytać Wasze nowe wpisy.

Na włosomaniactwo uda mi się wyskrobać trochę czasu, więc moje włosy nie ucierpią.


Kochani życzę Wam dużej liczby wyświetleń na blogach, ogromnej ilości czytelników :) Wytrwałości w postanowieniach, zdrowia a przede wszystkim tak ważnego czasu. Trzymam za Was kciuki :*


Trzymajcie się cieplutko :*
Pozdrawiam, Czerwona Magnolia

6 komentarzy:

  1. Życzę dużo, dużo zdrowia i mam nadzieję, że wrócisz do nas niebawem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę dużo, dużo zdrowia i mam nadzieję, że wrócisz do nas niebawem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że rezygnujesz. Ale postępuj zgodnie z własnymi potrzebami. Może kiedyś wrócisz i będziesz dalej tworzyć to miejsce. Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda =( dużo zdrówka życzę, obyś wróciła do pisania za jakiś czas! :**

    OdpowiedzUsuń
  5. Straszna szkoda Kochana, ze jednak rezygnujesz :( Mam nadzieje, ze mimo wszystko za jakic czas wrocisz do nas. Zycze Ci duzo zdrowia, spokoju i tak potrzebnego czasu nie tylko dla wlosow, ale i dla siebie. 3mam sie mocno, dziekuje, ze nie rezygnujesz z akcji :*

    OdpowiedzUsuń