poniedziałek, 9 lutego 2015

Niedziela dla włosów 11

Witajcie :)

Swoją niedzielę dla włosów rozpoczęłam nałożeniem odżywki różowej z Isana  a po 30 minutach nałożyłam dodatkowo rozgrzany olej rycynowy :)

   Całą mieszankę zmyłam szamponem aloesowym Mrs. Potter's i nałożyłam domową maskę od ucha w dół, do której dodałam: 
- całe jajko
- kilka kropel cytryny
- mąkę ziemniaczaną około 1 łyżki 
- troszkę drożdży 
- łyżeczkę maski BingoSpa z proteinami kaszmiru i kolagenem
- łyżeczka cukru

      Całą mieszankę trzymałam około 40 minut ale ciężko było mi wytrzymać dłużej, ponieważ wszystko powoli spływało mi z włosów :( Następnie po zmyciu maski, nałożyłam odżywkę z Nivea Long Repair na około 15 minut bo straciłam rachubę czasu :D Na koniec na moje jeszcze mokre kudełki nałożyłam odrobinę glutka z siemienia lnianego. Włosy ugniatałam ale kiepsko mi szło i się poddałam. Jak włosy podeschły to zrobiły się takie twardsze sznureczki od glutka. Postanowiłam że je troszkę rozczeszę i dałam ostatecznie odżywkę bez spłukiwania z Joanny. Włosy następnie zwinęłam w ślimaczka i poszłam spać.
     Rano włoski rozplotłam i czułam że są strasznie twarde, więc ile mogłam to wygniotłam a resztę glutka pozbyłam się dzięki szczotce. Wyglądały wtedy tak: 


Może i zdjęcie nie jest oszałamiające, bo robione telefonem ale jest :D 

Ogólnie to jestem zadowolona z tej pielęgnacji. Włosy są lekko sztywne i niestety przyklapnięte :( ale dobrze nawilżone i ładnie się błyszczą, czego nie widać na zdjęciu. Postanowiłam że już nigdy nie dam glutka na włosy na noc. To on spowodował ten przyklap, dałam go nawet na skórę :D

A jak minęła Wasza niedziela dla włosów? :)


10 komentarzy:

  1. Śliczne masz włosy! Cud miód :) Moja niedziela dla włosów minęła spokojnie :)

    Dobrej nocy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda Kochana, ze doczekalas sie przyklapu. U mnie z kolei glutek nawet dany na skore glowy, ladnie dodaje objetosci. Bardzo ladne falki Ci wyszly :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne masz włosy! Cud miód :) Moja niedziela dla włosów minęła spokojnie :)

    Dobrej nocy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz bardzi ładne fale ;-) czasem żałuję, że mam z natury włosy proste jak druty :-(

    OdpowiedzUsuń
  5. Strasznie mi się podobają twoje fale. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. widzę, że mamy podobny rodzaj włosów :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moja niedziela dla włosów to było olejowanie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale masz ładne fale :) A ja ostatnio w pielęgnacji włosowej jestem dosyć monotonna ale efekty są :)

    OdpowiedzUsuń