czwartek, 12 lutego 2015

Mam i ja swoją Włosową Piramidę :)



Witajcie :)

Dziś chciałam Wam pokazać swoją Piramidę Włosową. Znajduje się tam wszystko to co robię lub próbuję gdy nie mam czasu :D Pierwszy raz ją zrobiłam po to, by uporządkować sobie całą pielęgnację i zamieścić ją w takim trójkącie :)


Okazjonalnie: wybrałam tam układanie włosów, do których często potrzebny jest lakier ( alkohol ) i prostowanie długości. Na takie szaleństwo mogę sobie pozwolić tylko i wyłącznie wtedy, gdy naprawdę jest taka potrzeba. Miałam zamiar jeszcze umieścić tam suszarkę ale używam ją i wyłącznie wtedy, gdy idę na basen lub późno myję włosy :)

Co 2 - 3 miesiąc: tutaj nie mogło zabraknąć podcinania końcówek. Jak wiadomo podcinanie końcówek i jest potrzebne. Moje włosy już nie są w tak tragicznym stanie aby chodzić do fryzjera co miesiąc. Tak więc co 2 - 3 miesiące będę się tam wybierać aby skrócić troszku moje kudełki. Ale gdy zobaczę wcześniej jakieś rozdwojone końce to oczywiście wybiorę się tam wcześniej :)

Raz w miesiącu: laminowanie co miesiąc to moje małe wyzwanie :D Moje włosy uwielbiają zabieg laminowania z firmy Mario ale ja postanowiłam taki zabieg wykonywać domową miksturą :) Peeling cukrowy też jest bardzo ważny. Teraz przez okres zimowy nie jest on konieczny żeby wykonywać go często, przynajmniej ja tak uważam. Gdy zrobi się cieplej, na pewno z czasu miesiąca przeniesie się do 2,5 tygodnia. W lecie zauważyłam że gdy peeling cukrowy wykonywałam częściej, moja skóra głowy zaczęła lepiej oddychać i sobie radzić z przetłuszczaniem :) Postanawiam dołączyć do akcji Nakręćmy Się Na Wiosnę powadzonej przez bloga Ewy http://wlosynaemigracji.blogspot.com/2015/02/akcja-nakrecmy-sie-na-wiosne-edycja.html
Mam nadzieję że właścicielka bloga nie będzie na mnie zła za udostępnienie linku o tej akcji :*

Co tydzień: mocniejsze oczyszczanie + dobra domowa maseczka to podstawa. Do tego muszę dołączyć niedzielę dla włosów, czyli dopieszczanie włosków na wszystkie możliwe sposoby :)

Codziennie: tutaj pozostaje nadal mycie :( Do tego odżywka ta b/s i d/s. Zabezpieczanie końcówek serum i spinanie na noc to podstawa w codziennej pielęgnacji. Chcę jeszcze dodać olejowanie przed każdym myciem. Jest to dla mnie teraz bardzo ważne aby skończyć wszystkie lejki i by włosy były ładniej błyszczące :) Bardzo też zamarzyła mi się herbata pokrzywowa, więc od połowy stycznia namiętnie ją sobie popijam i jestem zadowolona z poprawy cery. Co do włosów to pojawiło mi się dużo malusich włosków :)


Mam nadzieję że nie zapomniałam o niczym w tym dzisiejszym poście i mojej piramidzie :D

Pozdrawiam serdecznie :*

13 komentarzy:

  1. Ciekawa piramida, od jakiegoś czasu się zbieram żeby taką zrobić...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja codziennie łykam Calcium Pantothenicum, a wczoraj i dziś wypiłam pierwszy raz napój drożdżowy... ohyda! Ale jeśli ma pomóc ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja drożdże próbowałam pić niestety źle się to skończyło :-D teraz jak czuje zapach drożdży to mi niedobrze i już drugi raz nie będę próbować ich pić :-)

      Usuń
  3. Z ciekawością przeglądałam Twoją piramidę. Muszę w końcu zrobić swoją:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja zbieram się do laminowania po raz drugi.. moze tym razem pójdzie lepiej?? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A próbowałas zabiegu laminowania z firmy Mario? Ja po swojej pierwszej nieudanej domowej próbie próbowałam właśnie tego zabiegu i byłam zadowolona :-)

      Usuń
  5. Bardzo fajnie pielęgnujesz włosy i bardzo je dopieszczasz :) fajna piramida włosowa :) a co do laminowania włosów to muszę wreszcie spróbować jakoś nie mogłam sie na to skusić ale muszę wypróbować ciekawe jak moje włosy zareagują :)
    Ps zapraszam tez na swój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna piramida włosowa, łatwo sobie wtedy wszytko zaplanować :) Mi ciężko by było zrobić coś tak fajnego

    OdpowiedzUsuń
  7. Piramidy jeszcze swojej nie zrobilam, ale chetnie zerknelam na Twoja :) Super, ze po pokrzywie masz wysyp bejbikow :) Kochana, wrecz przeciwnie, bardzo dziekuje Ci za puszczenie w obieg informacji o akcji :*** :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Moja piramida byłaby bardzo uboga, bo ja oprócz mycia i czasem maski, to nie robię z włosami nic ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo dobry pomysł z tą piramidą :-) ja swojej nadal nie napisałam z powodu na brak czasu.

    OdpowiedzUsuń
  10. Sama muszę kiedyś zrobić taką piramidę, ale myślę, że byłaby podobna :)

    OdpowiedzUsuń