niedziela, 4 stycznia 2015

Niedziela dla włosów 9


Witajcie :)




Swoje spa zaczęłam od nałożenia olejku z Isana na suche włosy. Później dałam rozgrzany olej słonecznikowy na całą długość włosów.
 Po 30 minutach nałożyłam maskę kallos Algae (jest w szarym pojemniczku na zdjęciu ) i wszystko trzymałam przez kolejne 30 minut. Włoski umyłam szamponem Gliss Kur Ultimate Volume i nałożyłam maskę domowej roboty.

Dodałam do niej mąkę ziemniaczaną, mleko i drożdże. Wszystko oczywiście na oko :D I trzymałam ją około 20 minut.
Wszystko zmyłam i na koniec nałożyłam odżywkę z Nivea long repair. Po 5 minutach ją zmyłam i ostatecznie spróbowałam płukanki zakwaszającej.

Na 700 ml letniej wody dałam 3 łyżki octu jabłkowego własnej roboty :) Na koniec poszedł olejek z Isana i odżywka bs z joanny na całą długość. Włoskom dałam wyschnąć naturalnie.

Spać poszłam z rozpuszczonymi włosami, przerzuciłam włosy przez posuszkę aby zniwelować uszkodzenia. Następnego dnia i tak miałam zamiar je całe prostować aby zobaczyć jakie są już długie :)

Rano gdy wstałam, pomyślałam że jednak nie będę ich prostować bo to bez sensu. Wyprostowałam tylko grzywkę a cała reszta włosów została nie tknięta. Włoski prezentowały się następująco :



Włosy były lekko sztywne ale jednocześnie dziwnie miękkie i gładkie. Na początku wydawało mi się że są strasznie puszyste, jednak mi się wydawało. Po rozczesaniu ich zwykłą szczotką, nałożyłam odżywkę z Joanny bs bo trochę mi się elektryzowały :)

Jestem zadowolona z tej niedzieli dla włosów i z efektu jaki otrzymałam. Domowe maski są najlepsze, moje włosy właśnie takie kochają najbardziej :)


A jak minęła Wasza niedziela dla włosów?


8 komentarzy:

  1. Ładny efekt :) włosy masz falowane z natury czy uzyskałaś taki efekt tymi zabiegami? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje włosy są z natury falowane, a na zdjęciu zrobionym z przodu po lewej stronie włosy mi się trochę kręcą. Jest to przez ślimaczka którego robię czasami na noc. Włosy w tym miejscu właśnie same nauczyły się kręcić :-)

      Usuń
  2. Właśnie,falują Ci tak naturalnie?

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładnie wyglądają po tych zabiegach :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądają na prawdę ładnie! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Też lubię domowe maski :) Twoje włosy są bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Marzy mi się taka długość włosów jak u ciebie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na początku włosomaniactwa miałam ciut dłuższe włoski od Ciebie i też chciałam mieć dłuższe. Czas jednak leciał i dzięki pielęgnacji szybko mi urosły :)

      Usuń