niedziela, 7 grudnia 2014

Zestaw Nature Secrets Oriflame


Witajcie.

  Dziś dla Was recenzja zestawu z firmy Oriflame. Zakupiłam go nawet niedawno za cenę 19.90. W zestawie znajduje się żel pod prysznic, krem do rąk i anti-perspirant w kulce. Z zestawu jestem bardzo zadowolona i mogę Wam go w 100% polecić :)


Zacznijmy może od żelu pod prysznic. Zapach jest słodki, dominują brzoskwinie :) dobrze myje i super się pieni. Zamknięty jest w plastikowym opakowaniu 250 ml. Zamknięcie jest szczelne i nie musimy się bać, że po wywróceniu coś nam się wyleje. Konsystencja jest bardzo gęsta i przypomina mi brzoskwiniowy kisiel :) Żel przy codziennym używaniu, sprawił że moja skóra stała się fajnie miękka :)

Teraz krem. Zapach również taki sam, czyli dominuje słodka brzoskwinka. Konsystencja jest lekka i gęsta. Krem jest bardzo wydajny. Przy codziennym kremowaniu rąk nawet parę razy dziennie, starcza mi na bardzo długo. Krem z tego całego zestawu jest najfajniejszy. Bardzo szybko się wchłania i nie pozostawia tłustej powierzchni na dłoniach, lecz lekki film. Dłonie nam prze pięknie pachną i to przez kilka godzin! Opakowanie jest szczelne o pojemności 75 ml.



Na koniec zostaje anti-pespirant. Zapach również taki sam jak wyżej. O tym produkcie mogę jedynie powiedzieć że ładnie pachnie. Jest to jak dla mnie bardziej tzw. perfum w kulce. Konsystencja lekka i szybko wchłania się w skórę pozostawiając ładny zapach. Opakowanie jest solidne i szczelne o pojemności 50 ml.



Na koniec, już podsumowując, mogę powiedzieć że zestaw przypadł mi do gustu. Cieszę się z jego zakupu. Na pewno po jego skończeniu, zakupię ponownie krem :)

Muszę Wam jeszcze powiedzieć że kosmetyki z tej firmy są naprawdę fajnie. Używam już dużo z nich i jestem bardzo zadowolona :) Nie zrozumcie mnie też źle, bo nie chcę żebyście myślały że to jakaś reklama tej oto firmy. Po prostu zadowolona jestem z każdego zakupionego tam kosmetyku i mogę go z czystym sumieniem polecić go Wam :)



Używałyście może jakiegoś kosmetyku z tego zestawu? Pozdrawiam Was cieplutko :)


1 komentarz: