poniedziałek, 15 grudnia 2014

Zawieszenie bloga




Witajcie



Muszę Wam powiedzieć że ostatnio nie bardzo miałam czas na cokolwiek. Kończy się półrocze i dużo nauki do szkoły, a do tego jestem też chora. Ciężko jest mi wszystko pogodzić, na wszystko muszę poświęcić dużo czasu. Nauka, praca, szkoła, włosy i blog a do tego idą święta. Myślałam na początku że dam radę ale to jest jednak zbyt trudne, więc zdecydowałam się na tymczasowe zawieszenie bloga. Przepraszam Was i postaram się jak najszybciej wrócić i nadrobić wszystko.


Pozdrawiam Was Kochani :*

3 komentarze:

  1. Doskonale Cie rozumiem, też mam problem z wygospodarowaniem trochę wolnego czasu :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Niełatwo jest sobie wszystko zorganizować. U mnie łączenie pracy, szkoły, prowadzenie blogów, poświęcanie czasu dla rodziny, znajomych, chłopaka, dbanie o siebie, to wszytko nie jest łatwe, ale staram się nie poddawać :) wróć jak najszybciej! Dasz radę :)

    OdpowiedzUsuń