czwartek, 4 grudnia 2014

ISANA profesional olejek do włosów.

Witam Was cieplutko.

Przepraszam za mą nieobecność, jest to spowodowane brakiem czasu przez szkołę :( wracam późno do domu, potem nauka i trzeba kłaść się spać ale w następnym tygodniu będę miała więcej czasu więc to wszystko nadrobię :)

Dziś szybki wpis. Chodzi mianowicie o olejek do włosów z rossmana. Isana profesional. I mam pytanie do Was kochane czytelniczki :* Kupiłam ten olejek właśnie dzisiaj za namową mamy. Potrzebowała czegoś innego do zabezpieczania końcówek. Nie znam jednak tego olejku ponieważ nie używałam go jeszcze a jestem początkującą włosomaniaczką i nie znam się w 100% na składach :)

Tutaj dla Was skład: Cyclopentasiloxane, Cyclomethicone, Dimethiconol, Helianthus Annuus Hybrid Oil, Helianthus Annuus Seed Oil, pPrfum, Argania Spinosa Kernel Oil, lLmonene, Linalool, Hexyl Cinnamal, Butylphenyl Methylpropional, Citronellol, Benzyl Salicylate, Benzyl Alcochol, Alpha- iIomethyl Ionone, Geraniol, Citral.

Moje pytanie to: czy znacie ten olejek i co możecie o nim mi powiedzieć? Jak zadziałał na Waszych włosiętach i czy nie obciążał włosków cienkich? Z góry dziękuję za odpowiedzenie na moje pytanie :)

Pozdrawiam Was serdecznie :*

3 komentarze:

  1. Niestety ja nie pomogę bo nie znam go, ale chętnie sie dowiem co inn dziewczyny mają do powiedzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tego olejku, ale na trzecim miejscu ma olej z nasion słonecznika. Musisz go po prostu przetestować, jak się nie sprawdzi to zawsze możesz go używać jako bazę pod olej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawi mnie polityka firm kosmetycznych. Prawie wszystkie złote olejki mają takie opakowanie :D

    OdpowiedzUsuń