sobota, 15 listopada 2014

Pyszny deser truskawkowy.

Witajcie Kochani.

Na samym początku przepraszam Was za moją nieobecność. W tym tygodniu miałam dużo nauki i nie za bardzo miałam czas, aby wejść na komputer i coś napisać. Dziś z racji tego że jest sobota, mam więcej czasu i napiszę Wam przepis na prosty deser truskawkowy :)
 
  Jak każdy wie, truskawki są pyszne i mają dużo witamin. Sezon na nie już dawno miną, ale nadal możemy cieszyć się także mrożonymi owocami.

Dziś napiszę Wam, jak w prosty i szybki sposób możemy zrobić z mrożonych, jak i z świeżych owoców fajny deser.

Składniki:
- cytrynowa galaretka
- cukier
- truskawki mrożone lub świeże ok. 500 g.
- herbatniki
-śmietanka 30% ok. 200 ml

Przygotowanie:
  Galaretkę rozpuścić w 1/2 ilości wody o której pisze na opakowaniu galaretki i ostudzić. Truskawki (mrożone nie trzeba roztapiać a świeże należy opłukać i obrać) zmiksować lub jeśli chcemy, aby były większe kawałki należy je rozgnieść widelcem. Do truskawek należy dodać śmietankę (możecie dać jej tyle ile uważacie, ja osobiście dałam mniej niż 200 ml bo nie lubię tłustych deserów) i wszystko wymieszać. Dodajemy ostudzoną galaretkę, po czym również mieszamy i dodajemy cukier do smaku.
  Na spód naczynia dajemy pokruszone herbatniki i zalewamy truskawkami. Odstawiamy do lodówki na około 2 godziny do schłodzenia. Po tym czasie wyciągamy i jemy :D

Smacznego! :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz