sobota, 29 listopada 2014

Plan pielęgnacji włosów na Grudzień.




Witajcie :)
   
       Pierwszy raz w życiu postanowiłam przygotować plan pielęgnacji. Przyznam szczerze że trochę miałam z tym problemy :P ale jakoś dałam radę.

   Największą wagę postawię na działanie od wewnątrz, czyli picie herbaty z pokrzywy :) Sama pokrzywa ostatnio sprawiła że włosy urosły mi w miesiąc 4 cm! Może to wydawać się Wam dziwne ale mierzyłam je chyba 3 razy jak nie więcej, bo sama nie mogłam w to uwierzyć :D Myślałam nad piciem skrzypokrzywy ale skrzyp wypłukuje nam za bardzo witaminy z organizmu a tego właśnie nie chcę. Zostaje więc sama pokrzywa.

  Częstsze olejowanie włosów przed myciem, co najmniej 3 razy w tygodniu. To kolejna rzecz której nie może zabraknąć w grudniu. Do tego chcę często nakładać proteiny i humektanty na włosy :)

   Jeszcze chcę skończyć wodę pokrzywową. Więc po każdym myciu włosów mam zamiar wcierać w skalp wodę pokrzywową. Dzięki wcierkom chcę, aby moje włosy były chodź trochę mocniejsze i mniej wypadały.

   Ostatnią rzeczą jest peeling cukrowy lub zwykły kawowy z dodatkiem szamponu. Ostatnio sobie to zaniedbałam. Na wakacjach robiłam go prawie co tydzień. Teraz z braku czasu, często po protu o tym zapominam :(

Zrobię swój kalendarz pielęgnacji i będę go sobie prowadzić. Zobaczymy czy wytrwam z tym całym postanowieniem do stycznia :D



A jak będzie wyglądała Wasza pielęgnacja włosów w grudniu? :)

4 komentarze:

  1. Trzymam kciuki za realizację:)
    Z moich planów włosowych rzadko kiedy coś wychodzi.

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajny plan, dobrze że przypomniałaś mi o peelingu cukrowym :)
    P.s wyłącz weryfikację obrazkową komentarzy

    OdpowiedzUsuń
  3. też piję herbatę z pokrzywy i naprawdę działa ! widać to gołym okiem ;D

    OdpowiedzUsuń