poniedziałek, 24 listopada 2014

Niedziela dla włosów 6




Witajcie :)


        Moja niedziela dla włosów się troszkę przeciągła. Nie miałam czasu też napisać posta. Ale w ramach niedzieli dla włosów postanowiłam postawić na minimalizm. Dlaczego? Chciałam zobaczyć jak moje włosy zareagują na nowa maskę i również byłam ciekawa czy następnego dnia będzie puch.



 Na samym początku umyłam włosy szamponem z mocznikiem. Trzymałam szampon na włosach tak z 5-8 minut i masowałam skalp tak między czasie. Następnie zmyłam go z włosów i osuszyłam moje kłaczki ręcznikiem. 


Następnie przyszedł czas na nową maskę do włosów. Koktajl Witaminowy do włosów z Marion. Kupiłam go za cenę około 3 zł. Mamy do niego dołączony czepek, który będzie nam służył długo :)


Maskę trzymałam na włosach około 25 minut i ją zmyłam. Zawinęłam włosy w turban i poczekałam 5 minut aby lekko odcisnęły się z wody. Na koniec nałożyłam odżywkę bez spłukiwania z Joanny. Na tym zakończyła się moja niedziela dla włosów. Możecie powiedzieć że to pewnie żadna pielęgnacja, w końcu użyłam podstawowych produktów i tylko 3.   Osobiście byłam ciekawa jak moje włosy zareagują na taką pielęgnacje. 

W niedzielę rano zobaczyłam że moje włosy były bardzo błyszczące i ładnie się układały. Niestety nie były dociążone i fruwały mi w koło głowy. A co mogę powiedzieć na temat Koktajlu owocowego? Powiem że spisał się bardzo dobrze. Jestem z niego bardzo zadowolona. Końcówki wyglądały dobrze. Łuski włosa były domknięte i nie widać było żadnych zniszczeń. Moja mama zwróciła mi nawet uwagę, że moje włosy ostatnio wyglądają dużo lepiej a nie tak dawno ( pół roku temu) włosy prawie mi sie wykruszały przez prostownicę :)

Ogólnie mówiąc jestem zadowolona. Przydało by się na  pewno lepsze dociążenie, ale były bardzo ładnie nawilżone dzięki szamponowi :) Szampon spisał się świetnie :)


A jak wyglądała Wasza niedziela dla włosów? :)


12 komentarzy:

  1. Strasznie długo trzymałaś szampon na włosach, u mnie to zazwyczaj jest kilka sekund :D
    Szkoda, że nie dodałaś zdjęć włosów!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymałam go tak długo bo chciałam zobaczyć jak nawilża :-) a zdjęć nie dałam rady zrobić przepraszam :-*

      Usuń
  2. Ja miałam olejowanie na odżywkę na 2,5 godziny a dzisiaj maska z Kallosa keratyna ;) Fajna akcja ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Łoł no długo z tym szamponem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czyli sądzicie, że przesadziłam z tym szamponem? :-D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nigdy nie trzymam tak długo szamponu, ale to raczej dlatego, że myję włosy nad wanną i długo w tej pozycji bym nie wytrzymała:)
    U mnie-kremowanie, zakończyło się katastrofą.

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam ten koktajl witaminowy i byłam bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również jestem zadowolona, ładnie domyka łuski włosa :-)

      Usuń
  7. Coś czuję, że i moje włosy by się napiły tego koktajlu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbować nigdy nie zaszkodzi, do tego cena również jest przystępna :-)

      Usuń
  8. Ten koktajl witaminowy mnie kusi ;) Mimo braku dociazenia dobrze, ze byly blyszczace i podatne na ukladanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz przed każdym myciem staram się nakładać olej na włosy, właśnie po to żeby nie latały dookoła głowy :D

      Usuń