piątek, 7 listopada 2014

Moje małe Marzenia.



Witajcie :)

    W dzisiejszym poście chciałam Wam napisać o moich marzeniach i też trochę o włosowych zachciankach. Jestem włosomaniaczką już 8 miesięcy i nadal czegoś poszukuje, za czymś się rozglądam,  do czegoś dążę :)
  Ale może przejdę już do opisania tego co bym chciała a jeszcze nie mam :D




Pierwszą rzeczą jest szczotka i to trochę lepsza od tej drewnianej, tak sądzę bo jeszcze takiej nigdy nie miałam :) Chodzi tutaj o szczotkę drewnianą z prawdziwego włosia dzika. Marzy mi się taka już od początku włosomaniactwa. Poproszę mojego kochanego Mikołaja może ją dostanę pod choinkę :D



Chciałabym bardzo aby moje włosy były mniej zniszczone, abym nie musiała ich co 2 miesiące podcinać. Pragnę mieć włosy do pasa, a zapuszczam je dlatego, ponieważ jeszcze nigdy nie miałam długich włosów. Chcę też żeby przestały wypadać, bo gdy patrzę podczas mycia ile mi wypada to na prawdę aż chce mi się płakać.


Kolejne moje marzenie to wszystkim znane woski zapachowe. Nigdzie nie mogę ich znaleźć :( Z kociołkiem już nie będzie takiego problemu ponieważ można kupić prawie wszędzie. Pozostaje mi jedynie allegro, ale powiem Wam że nie lubię kupować nic przez allegro i inne sklepy internetowe. Normalnie gdy pójdę do drogerii czy sklepu, mogę dany kosmetyk pooglądać, przeczytać co na nim pisze i oczywiście pomacać :D Jeżeli któraś z Was jest z okolic Rzeszowa i Wie gdzie można takie woski kupić, byłabym wdzięczna gdyby podzieliła się ze mną taką informacją :)




Moim ostatnim marzeniem jest to abym dobrze skończyła szkolę i poszła do studium medycznego :D Może to trochę brzmieć dziwnie, po technikum gastronomicznym na studia medyczne, ważne że mogę i mi to nie przeszkadza :)



A jakie są wasze marzenia lub włosowe zachcianki? :)


8 komentarzy:

  1. Miałam kiedyś szczotkę z naturalnego włosia,ale nie mogę powiedzieć,że był to udany zakup.Zbierały się na niej ogromne ilości kurzu,którego trudno było się pozbyć.Zamieniłam ją na szczotkę TT i nie żałuję:)
    A marzy mi się mydło cedrowe:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też myślałam o mydle cedrowym ale bardziej ciekawi mnie ta szczotka :)

      Usuń
  2. Życzę, aby wszystko się spełniło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmmm szczotka to podstawa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mała uwaga - justuj tekst - będzie czytelniej i schludniej :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam taką szczotkę jest świetna ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Co do szczotki z włosia dzika... Myślę, że w najbliższym czasie będę mogła dać szansę na spełnienie tego marzenia... :) Może jestem elfem św. Mikołaja? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli jesteś elfem świętego mikołaja, proszę Cię abyś poprosiła mikołaja by dał mi szansę na spełnienie marzenia :*

      Usuń