sobota, 1 listopada 2014

Maska regenerująca Romantic professional - recenzja.



Witajcie :)


Dziś recenzja regenerującej maski do włosów Romantic professional.
Osobiście zakupiłam ją w biedronce, za około 10 zł :)

Od producenta:
   
      MASKA REGENERACJA
Maska Regeneracja ROMANTIC Professional to idealne rozwiązanie dla włosów suchych i zniszczonych. Maska zawiera proteiny jedwabiu znane z właściwości wygładzających oraz marokański BIO olej arganowy, który znany jest z głębokiego odżywiania, regeneracji komórek oraz właściwości intensywnie nawilżających. Maska nawilża włosy i ułatwia ich rozczesywanie.




Opakowanie:

 Plastikowy słoiczek o pojemności 500 ml. Ma też zakręcane plastikowe wieczko.

Konsystencja i zapach:

  Konsystencją przypomina mi budyń :D Dobrze zwarta, nie spływała wcale z włosów. A zapach jest intensywny, jak by z nutką kokosa. Nie potrafię tego określić. Na początku bardzo go lubiłam, podobał mi się, Natomiast pod koniec używania nie mogłam już znieść tego zapachu był dla mnie za bardzo intensywny.


Moja opinia:
       Maska czy zostawiona na 3 minuty czy 30, nic nie robiła poza lepszym rozczesywaniem włosów. Trochę się na niej zawiodłam, jednak pod koniec użytkowania znalazłam najlepsze rozwiązanie jak ją dobrze skończyć. Nakładałam ją przed myciem tak około na 40 minut, zależy ile miałam czasu :) Pod tym względem spisała się dobrze. Włosy po myciu były mięsiste i gładkie a do tego przyjemnie miękkie, niestety tylko do kolejnego mycia. Ale zapach jak dla mnie robił się trochę nie do zniesienia. Po umyciu włosów i daniu odżywki na 10 minut, zapach znikł :)

 Zawiodłam się trochę na niej i raczej nie kupię jej ponownie. Chodź cena nie była duża za taką ilość i wydajność, maska mnie zawiodła. Musiałam nakładać ją przed myciem. Może przy innym typie włosów się lepiej spisze :)


A Wy miałyście/macie taką maskę do włosów? :)


4 komentarze:

  1. Nie miałam jej jeszcze i raczej się nie skuszę. Szkoda, że się trochę zawiodlas... Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze wiedzieć, żeby nie kupić badziewia :) ale szkoda że sie zawiodłas !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdy czytałam blogi innych dziewczyn to nawet u niektórych się dobrze sprawdziła. Moje włosy jednak jej nie polubiły :)

      Usuń
  3. U mnie niestety się nie sprawdziła, miałam po niej zbyt lekkie i szorstkawe włosy ;)

    OdpowiedzUsuń