poniedziałek, 24 listopada 2014

Isana Med UREA Shampoo




Witajcie :)


       Dziś dla Was recenzja szamponu do włosów z rocznikiem.Kupić go możemy tylko w Rossmanie w cenie około 5-6 zł.

ISANA MED UREA szampon z 5% zawartością mocznika (urea) obficie i intensywnie pielęgnuje włosy. Specjalna formuła z prowitamina B5 wzmacnia włosy. Wrażliwa i delikatna skóra głowy staje się znowu aksamitnie gładka.
Zastosowanie: szampon nałożyć na dłoń lub bezpośrednio na włosy i dobrze wmasować. Pozwolić krótko wchłonąć, po czym starannie wypłukać. Bez barwników, pH naturalne dla skóry. Tolerancja przez skórę potwierdzona dermatologicznie.


Skład możecie zobaczyć na zdjęciu, mam nadzieję że dobrze widać :)


O zapachu powiem mało. Ja zawsze nie zwracam na to uwagi, ponieważ dla mnie kosmetyk powinien dobrze działać niż ładnie pachnieć. Ten szampon pachnie taką jak by cytryną. Zapach jak dla mnie jest trochę chemiczny. Osobiście wolę gdy szampony pachną ziołami :)



Podsumowując muszę Wam powiedzieć że ten szampon jest fantastyczny! Zawsze jak myje nim włosy, są bardzo fajnie nawilżone i miękkie. Co najważniejsze skalp jest super nawilżony. Przeważnie gdy mam więcej czasu, zostawiam go na włosach tak z 5 minut i między czasie robię delikatny masaż głowy. Przy spłukiwaniu szamponu, włosy aż tak skrzypiały :) Jednym minusem tego szamponu jest niestety szybsze przetłuszczanie się włosów :( Według mnie, nie jest to szampon do częstego używania. Może teraz w zimie lepiej się spisze, zobaczymy. Mimo to warto go kupić i wypróbować, cena nie jest duża, a może Wam przypadnie do gustu :) Ja ogólnie jestem bardzo z niego zadowolona i na pewno kupię go ponownie :)

A Wy miałyście ten szampon? Jak spisał się na Waszych włosach? :)

1 komentarz: