sobota, 18 października 2014

Witajcie

Pisząc swój pierwszy post mam na celu przywitanie się z wami :) Do założenia bloga zbierałam się długo. Potrzebuje miejsca gdzie mogę zapisywać swoje osiągnięcia i nie tylko. Więc dziś zamierzam pisać swojego pierwszego bloga, więc wypada się przedstawić :)

Mam na imię Agnieszka, mam 17 lat i jestem włosomaniaczką od 8 marca 2014 <3 Ponadto chodzę do Technikum jako kucharz :)  w szał włosowy wpadłam dzięki Anwen za co serdecznie jej dziękuję i innym dziewczynom prowadzące blogi o tej tematyce ponieważ moje włosy wyglądają dzięki wam dużo lepiej:*

Na blogu chciałabym umieszczać nie tylko recenzje produktów, czy tego jak pielęgnuje swoje włosy, ale również proste przepisy kulinarne :)  Mam nadzieję że miło będzie się wam czytało mojego bloga.

Chciałam się jeszcze was zapytać czy macie dla mnie jakieś rady na sam początek? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz