niedziela, 26 października 2014

Niedziela dla włosów 2






Witajcie.

Dziś zapraszam na kolejną niedzielę dla włosów :)
  


                Na początku chciałabym Wam się do czegoś przyznać. Ponieważ w niedzielę często przyjeżdżają do nas goście, nie mam czasu aby się zająć moimi włosami w ten dzień. Dlatego właśnie moja niedziela dla włosów jest prawie zawsze w sobotę, chce aby w niedzielę moje włosy wyglądały ładnie:-) Mam nadzieję że nie będziecie miały mi tego za złe.



           Swoją sobotę dla włosów, rozpoczęłam naolejowaniem skalpu i końcówek, olejkiem rycynowym mieszanym z olejkiem łopianowym z Green Pharmacy. Olejek miałam na włosach 2 godziny, po czym go zmyłam szamponem. Na osuszone ręcznikiem włosy nałożyłam maskę Kallos Algae na 15 minut pod czepek. Maskę zmyłam letnią wodą i nałożyłam na końce odżywkę Garnier, ponieważ bałam się że moje włosy będą fruwać następnego dnia :). Zmyłam ją po 5 minutach i zawinęłam w ręcznik. Gdy włosy odwinęłam z turbana i spokojnie schły, popsikałam je nową odżywką z Joanny.
    Gdy włosy były już całkiem suche, rozczesałam je palcami a następnie szczotką i związałam w świderka. Oto moja fryzura do spania :)





    Rano gdy włosy rozplotłam były bardzo miękkie i dociążone, ale nie są tak ładnie pokręcone jak bym tego chciała. Włosy też bardzo ładnie pachną odżywką z Garniera i nie fruwają dookoła mnie czego się na początku bałam :)






  A jak wyglądała Wasza niedziela dla włosów? :)



3 komentarze:

  1. Jak zrobić tego Twojego świderka? :) świetnie wygląda !!

    OdpowiedzUsuń
  2. Również mam kręcone włosy i chętnie spróbowałabym tego "świderka", żeby sprawdzić, czy skręt po czymś takim byłby lepszy ;) Urocze włosy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) i jest już nowy post na temat świderka zapraszam do oglądnięcia :)

      Usuń