niedziela, 19 października 2014

Niedziela dla włosów 1, Poznajcie moje włosy :)





Witajcie :)

  Dziś moja pierwsza niedziela dla włosów na blogu.  Na początku chciałabym Wam pokazać moje włosy na początku włosomaniactwa i dziś.


Włosy zmieniły się nie do poznania i z góry przepraszam za jakość zdjęć.



Moja niedziela dla włosów rozpoczęła się już wczoraj. Na suche włosy nałożyłam maskę Romantic na około godzinę przed myciem pod czepek. Następnie umyłam włosy wszystkim znanym szamponem z biedronki :) następonie nałożyłam na 30 minut pod czepek maskę Kallos Algae.
Wszytko spłukałam zimną wodą i nałożyłam odżywkę bez spłukiwania z Joanny. Na koniec wtarłam we włosy odrobinę olejku arganowego z  biedronki :)

Gdy włosy wyschły były nieziemsko miękkie, nie mogłam przestać ich głaskać. Na noc włosy związałam w dwa ślimaczki razem. Rano włosy rozplotłam i cieszyłam się ładnymi lekkimi loczkami :)



Pozdrawiam Was serdecznie :)

5 komentarzy:

  1. Zazdroszczę loczków :) są piękne !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) niestety nie są to moje naturalne loczki, włoski muszę zakręcać na noc :-)

      Usuń
  2. Wow, ale zmiana. Bardzo ładne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. I co myślisz o tej masce? Chodzi za mną od jakiegoś czasu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem że na moich włosach się nie sprawdziła. Jakaś ochrona była bo czułam silikony, ale po za ułatwionym rozczesaniem nie widziałam nic szczególnego. Teraz aktualnie jest w biedrace ta maska za 8 zł chyba :-)

      Usuń